2011. augusztus 3., szerda

Áfonyás- ribizlis - fehércsokis muffin


Gyors útravaló sütit dobtam össze, abból ami volt itthon, meg olyan hozzávalókkal amit kb. mindenbe beletennék legszívesebben - ilyen például az áfonya vagy a fehércsoki.
Az alaprecept egy muffinos könyvből származik, csak kissé felturbóztam.




Hozzávalók (12 muffinhoz):
25 dkg liszt
10 dkg cukor
15 dkg puha vaj
1 tojás
2 dl tejszín
kb. 20 dkg áfonya, ugyanannyi ribizli
2 maroknyi fehércsoki -tabletta (vagy összevágott csoki)
fél zacskó sütőpor
egy kiskanál vanilia-aroma (vagy egy vaniliáscukor)
egy citrom lereszelt héja

A kimért lisztet összevegyítettem a sütőporral és a csokitablettákkal. A vajat felolvasztottam, vártam kicsit hogy hűljön, majd belekavartam a cukrot, a tojást, a vanilia aromát és a tejszínt. Jól összekavartam, aztán elkezdtem összeforgatni a liszttel, majd a végén beleforgattam óvatosan az áfonyát és a ribizlit.


180 fokos sütőben kb. 25 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése